Adanalı 3 Bölüm

adanalı 3 bölüm izlemek için alttaki linke tıklatın

adanalı 3 bölüm izle

About these ads

80 Yorum »

  1. nebi said

    ben cok güzeldi diziyi cok severim

  2. ben çok beyeyeniyorum. bu dizinin yönetmeni kimse ona tebrik ediyorum.

  3. ceren said

    adsanal9 bhıygf5555t

  4. ali said

    adanalı filmi çok seviyorum maraz ali abi seni çok seviyorum. maraz ali abi senin sevgilin bir polis haberin olsun nezaman onu kandıracam lütfen bana bir bilgi verin adanlı abi nasılsın ben seninde imzalı fotoğrafını istiyorum. sizi seven ali

  5. çok mantyak bi filim yapmışlar

  6. kerem said

    çok güzel bir film

  7. zulfu said

    manyak fılm kurt lar vadısıne rakıp fılm

  8. zulfu said

    man yak fılm

  9. burak said

    dizinizi çooook begendim ama tam izliyemiyorum ben bir ögrenciyim 8.b ye giddigim için erken yatmam gerekiyor oyüzgen tam izliyemiyorum

  10. benim adım burak berat akdemir ÇOKKKKKKKKKKK BEGENİYORUM DİZİDEKİ TÜM İZLEYENLERİİİİİİİİ

  11. selen said

    çok gözel bi dizi

  12. abdulbaki said

    adanalı muhteşem bir filim ben cok beğendim hemde cete manyaya ben o ceteyi cek beğendi en sevdiğim kişi adanalı dizisinde maraz ali COKKKKKKK SEVİYORUMMMMMMMMMMM BU DİZİYİİİİİİİİİİİİİİİİ

  13. gökhan said

    çok iyi bir film çok begendim tşkkr edrim yayınlayanlara

  14. gayrümenkul said

    çokkkkkkkkkkkkkkkkk güzellllllllllllllll bayılıyorum sofiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ı love you sofia:d:p

  15. okan said

    çok güzel ve aksiyonlu bir film

  16. muhammed said

    yaa izleyemeeeeeeeeediiiim

  17. SERDAR said

    adanalı fılmın ı çok beğenıyorum

  18. ÇOK İYİ BİR FİLM BRAVO

  19. berkan bağbaşı said

    adanalı filmi cok güzellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  20. H said

    LA TMM GÜZEL OLMASINA OLSUND A filim yok

  21. semihcan said

    slm

  22. ADANALI said

    Ben Rıdvan Çok beğendim Ama ADANALI yı çok abartmışlar adam sanki adanalı deil de urfalı gerçek adanalı öyle olmaz bi de istanbullu zengin rolünde ADANALI ise fakir bir polis rolünde ben buan karşıyım ama çok güzel bir film

  23. ADANALI said

    İzleyenlere Teşekkür ederim ama gerçek ADANALI öyel olmaz ADANALI suskun olur Sessiz Olur Hemen Her şeye ATlamaz ne BiLİM Bence ADANALI rolüne Maraz Aliyi Koysalardı Daha ii Olurdu
    Bende ADANALIYIM Yaşım 17 ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK

  24. öznur said

    adanalı dizisi çooooooooooook güzel ve izleyiciyi tv bağlıyor bayıldım tek kelimeyle çoooooooooooooooook güzel . oktay kaynarca rolünü süper oynuyor .

  25. öznur said

    Adanlı dizisi çooooooooooooooooooook güzel . Oktay KAYNARCA çok güzel oynuyor bayıldım .

  26. burhan said

    bu film tam benım film maraz ali tam benım adam ona benzedıgımı soyluyolar arkadaslar neyse cok manyak bi film herkese tskrlr

  27. furkan said

    adanalı filmi çok güzelbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  28. mayk said

    şüğper filş amakadınlar işibatırmış

  29. ADANALI said

    Ben Maraz Aliyi Bilmem Ama Gelin ADANA MERKEZ hürriyet Yenibey Sessiz Piskopat Kim Deyin GöstersinLer Size Ama ADANALI olarak Oktay kayranarcayı Abartmışlar Bize Sanki ADANALI deide Köylü Bu Adam Bende ADANALIYIM Ana Film Süper

  30. OKAN said

    dizi çok güzel dizileri sevmem ama tuttum bunu maraz ali yakışmış 3.25 çakır abiyede selam

  31. nurcan said

    manyak bir dizi bayıldım geerçekten kurtlar vadizine rakip daha 3.çü blümüyle rekor kırdı süperrrrr

  32. e30tc said

    abi nasıl bi 3.25 satılık falan değilmi hemen alalım

  33. murattix said

    biraz abartılı olmasına rağmen güzel bir dizi.

  34. polat said

    ewt yha bnce değil rakip kurtkar vadisiile eşit hele o müziği yok mu sen,nle bnm armda fark var

  35. duran said

    cok güzel bir filim

  36. hüseyin said

    şU anA kadAR eN çOK sevdiGİM vE beyendiĞİM filM ADANALI yönetmENİ tepRİK edERİM

  37. hakan said

    maşşalhah adanalı iyi roller yapıyo yani benim dayım adanalı

  38. duran said

    bu filimde aynı pusat gibi ama bu daha iyi

  39. dünya tutkusu said

    diziyi bi tesadüf olarak izledim yavuz başkomiser(oktay kaynarca)süper
    çok güzel beğendim gelecek bölümlerini hevesle bekliyorm inanın çok süper……….

  40. mehmet bakır said

    ben böyle filimleri çok sewerim filim tek kelime süper gelecek bölümleri sabırsızlıkla bekliyorum

  41. maraz ali abi ben seni çok seviyorum sıla flminde oynuyordun ya ozaman çok çüzel oynuyodun hatta ben adını bile unutmadım borandı ismin adanalı abide kurtlarr vadisinde çok güzel oynuyordu tebrik ediyorum hatta ismi ise süleyman çakırdı çakır abi bitlise gelmeni çok istiyorum.herkese söyledimki çakır abi gelecek yani adanalı abi sennin çok seviyorum bir ara bitlisse gelsen seni bizim<eve getirecem bitlis büryanı yedirecem bitlisin en meşhur yemeği büryandır…. senle BiRlİkTe BiR FoToĞrAf ÇeKtİrSeK Çok GüZeL><OlAcAK..SENİSEVİYORUM Ad
    AnAlI Abİ…SeVgİlErİmLe ÖmEr BeDiR SaYdAm..sinyor_39@hotmail.com

  42. fırat said

    çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel

  43. ADANALI SERKAN 01 said

    slm bende adanalıyım bu dizi tam bize göre inş hiç bitmez
    adanalıları anlatıyor
    ADANALIYAK ALLAHIN ADAMIYAK GARDAŞŞ.

  44. muhammet said

    adanalı filmine bayıldım ekrana yapışık kalıyorum hep izleyesim gelioo

  45. seher said

    çok güzel bir dizi çok komik ve macera dolu en komik adanalı olmuş adanalının kızı çok güzel adanalı ya çok teşekkür ediyorum ve oyunculara da teşekkür ediyorum.Bu dizini yönetmeni kimse çok teşekkür ederim.
    adanalı uçaktayaken çok komikti.
    OYUNCULARA ve YÖNETMENE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  46. seher said

    AdAnAlI ve KıZı SiZe ÇoK TeŞekKüR eDeRiM

  47. seher said

    VE YÖNETMENİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM

  48. şükran said

    bence bu dizi bir harika……………………………….

  49. ÜnAL said

    Bn ÜnAL bnde ADANALI dizisini ÇOK SEVİYORUM…
    İhşallah film hiç bozulmaz…. Bazen ole filmler var ki çok güzel olduğu halde sonradan can sıkıyor… BN ADANALI filminin hastasıyım… özellikle MARAZ ALİ abinin bakışlarına…
    BN MARAZ ALİ ABİYİ ÇOKK SEVİYORUM.. O OLMASA ADANALI FİLMİNİ İZLEMEM… HEPİNİZE BAŞARILAR DİLERİM…
    ÜnAL msn adresine ulaşmak için; capkin_unal_1903@hotmail.com msn adresimi ekleyebilirsiniz… :D

  50. büşra said

    bence çok süper olmuş. bu film bitine kadar izliyorum en sevdigim oyuncu maraz ali çok tatlısın

  51. polat said

    HASTAYIM BU FİLM ME ADANALININ KONUŞMASINA

  52. merve yeşilkaya said

    çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir dizi ben hayatımda hiç böyle güzel bir dizi izlemedim. aşırı güzel full güzel herkes izlesin müziğide çok güzel cezayı çok severim zaten

  53. demet said

    ben ilk başta adanalıyı maraz ali sanmıştım maraz ali ve çetesine bayılıyorum 3. bölümde o banka arabasını soymak için yaptıkları numara muhteşemdi ben bütün adanalı filminde oynayan kişiler rolünü muhteşem oynuyo ben maraz alinin çetesinde en masum olan kişi boncuk diyorum ayşegülde çok kurnaz

  54. onur said

    bence çok güzel bi film o çeteyiii çok seviyorum dizide en beyendiğim kişi maraz ali.

  55. onur said

    bence adanalının yerine maraz ali adanalı olsaymış film daha zevkli olurdu

  56. onur said

    adanalıyı seviyorum

  57. slm meraba ben gözde güler asya sizi cok beyeniyoruz ve cok seviyoruz güler idil kemal ali gözde ayşe gül alinin yanındaki maviş cocuk tolga asya sofya sevgilisi papagan aydar bizim gibi sizde büyük aşk yaşıyonuz ve ben gözde tolgayı cooooookkk seviyorum güler bende kemaliiii asya bende cok seviyorum aydarı öptük ADANALIM

  58. ÜnsAL said

    ben ünsal adanalı dizisini çok seviyorum
    inşallah iç bitmez maraz aliyi öle çok seviyorum ki o olmasa filmin tadı kaçar
    bn adanalı filmine hastayım ünsal msn adresine ulaşmak için play_one_pjk@hotmail.com adresimi ekleyebilirsiniz

  59. ÜnsAL said

    ben ünsal

  60. mahmut güzel said

    BEN DE HASTAYIM

  61. mahmut güzel said

    POLAT BEY SİZ NASILSINIZ

  62. nazlı said

    ben adanalı filmi çok seviyorum daha yeni çıkmasına ragmen çok hoş bidizi alide çok yakışıklı başkomserde çok sinirli herşeye kızıyor yanındaki çalışanada biraz iyi davranması gerek başkomserin kızı çok güzel o konuşması da ADANALI FİLMİNE BALIYORUM…!

  63. buğra said

    adanalı çok iyi bir film.komik,heycanlı kısacası güzel bir film.

  64. bengisu said

    ben çok beğendım . oyuncuları ve müziği çok güzel ben bır oğrenciyim ve bu filmin cuma gunlerı olması cok ıyı olmus aılecek bağımlısı olduk .her cuma izlıyoruz insallah kısa surede bitmez bence 7dıden 70e izlenebılır cunku ıcınde her turlu sey var komık,heyecanlı….. vedaha bıssuru sey neyse oyunculara basarılar dılerım

  65. ekrem said

    adanalı dizisi cok güzel begendimm kacırmamaya gayret sösteriyorumm

  66. tuvana said

    ADANALI FİLİMİ ÇOK GÜZEL.HERKESE TAVSİYE EDERİM.

  67. adanalı cat said

    wala serkan kardes bu disi çoq güsel bnde adanalıyım snle konusmak isterim aynen
    ADANALIYIK ALLAHIN ADAMIYIK

  68. adanalı cat said

    arkadas lar herkesle konusmak isterim bnle irtibata geçin konusalım :D

  69. adanalı cat said

    maraz ali de piskopat ama adanalı daha da piskopat büşra

  70. adanalı cat said

    :D:D:d:d:d:d:d

  71. SİVASLI said

    ADANALIDAN ÇOK SİVASLI GİBİ KONUŞUYOR OKTAY GARDAŞIM ADAM OYNUYOR HELALİ VAR ZATEN TARTIŞILMAZ Bİ OYUNCU EMEKLERİNE YÜREKLERİNE SAGLIK

  72. biyodinho said

    adanalı güzel filmi

  73. büşra said

    ben hiç kaçırmıyorum çünkü çokkk güzel bir film ve oyuncularına bayılıyorum ben ayvalık-altınovada oturuyorum ve 6 sınıfa gidiyorum

  74. BÜŞRA said

    ben büşra adanalı filmini çok seviyorum özelliklede adanalı abiyi ve sofya ablayı ve diyer oyuncularıda seviyorum cok güzel bir film ve idil abla cok güzel birisin cokda başarılı işalla hiç bozulmaz filminiz eger bu filmin çeken kişiler yazdımı okursanız bana idil yada sofya ablanın ems verirmisiniz buda benim ems hepsi_fb_busra@windows.live bu istedimi yada ricamı yaparsanız çok teşekür ederim sizi seviyorum byby

  75. aytunc said

    filim şiddet içeriyo.Küçük yaşlardaki çocuklara izletmeyin

  76. janset said

    bu filim çok güzel.en sevdiğim kişi adanalı

  77. aytunc said

    çok güzel bir flim tavsiye ederim

  78. janset said

    bu flim çok güzel.bu flimde en sevdiğim kişi adanalı

  79. berk said

    ben bu filme bayıldım manyak ne bu böle ya arka sokaktan bile iiii kutlar vadisiyla yarış yapıyolar

  80. saadet said

    ya bu filim çok güzel her gün olsa yine izlerim
    çok seviyorum bu diziyi herkes izlesin hem aksiyon hem komedi izleyin ve görünn

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: